środa, 29 grudnia 2010

Pierwsza Miłoość. ; d

o boże jedyny.. oglądałam dziś Pierwszą Miłość. jakie tam teksty walą.. :d masakraa. " kochanie.. dziś se naprawde wszystko przemyslałem. Gdy jestem w pracy nie powinnaś być sama w domu.. Może.. no wieesz.... kupimy sobie psa. ?! " niewiem dlaczego, ale zaczęłam się śmiać.. Tej babie o dziecko chodzi, a On tu jej z psem wyjeżdża. :d no luudzie.. a tak pozatym, to moge powiedzieć, że jest pozytywnie. nic mi sie kurfa dziś nie chce, jeszcze tylko zajrze na fotke. tak tak, pierdole bez sensu jak chuj do kredensu. wybaczcie to nie moja winaa. odpiernicza mi już. za dużo wolnego czasu.. nie no żartuje oczywiście. Widziałam dziś pewne zdj.. o mało nie padłam.. bożenoo.. rok temu było zrobione. luuudzie. ! haha. no żem prawie popuściła ze śmiechu, a raczej ze zdziwienia. jak Michala to zobaczy, tez padnie. no szczerze. ! Siostra już mnie wkurwia. nie ma co roobic, cały czas chodzi za mna, jakby nie miała nic innego do roboty. no opanujta twarz. ! : x aaa. ! no i może jutro sie spotkam z Adą na chwile.. w sprawie tajnej.. :d także, do widzenia, cześć dzubaski. : - *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz