czwartek, 13 stycznia 2011

somebody needs a reason to believe.

Daawno mnie tu nie było, wieem. postaram się to nadrobiić. Słuchałam przed chwilą baardzo ładnej pioseenki, która znalazłam w moich subskrypcjach na YT. Britt Nicole-The Lost Get Found. no zakochałam sie w tej piosence. i jesczze ostatnio spodobała mi się Jessie J - Price Tag. boskie sa obydwiee. a teraz tak troche ogólnie. : zdałam fizyke. ! <3 no jaka jestem z siebie dumna. hahaha. nie no, zartuje oczywiście. 1,62. jeden ponad średnią. cuudnie. Mam nadzieje, że jutrzejsza nocka z Adą wypaali. bo jak nie, to.. nie no serioo. zawsze jak coś planuje, to zawsze pójdzie coś nie tak. ale to szczegół. i w Sobotę do Opola. z chórkieem. :D och będzie genialniee. ! i oczywiście wystepujemy przedostatni. ;/ xd ale jakoś wytrzymam. z jedenj strony lepieej, bo będziemy widzieć wszystkie inne pozostałe. to by cyba było na tyle. aaa, i pogodziłam się z Nati, zobaczymy jak to między Nami będzie. mam nadzieje, że będzie dobrzee. :) także, czeeść. ! :*
godz. 19:10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz