sobota, 2 kwietnia 2011

elo ziomusie. ; )

Dawno mnie nie było, wieem. Brak czasu. Pewne sprawy sie pokomplikowały, no troche sie porobiłoo.. Ale Daje rade, ogólnie jest świetnie. wręcz cudownie. Mój dziuubek. <3 ma białaczke.. ; / przeszczep miał, przyjął sie, i jest git. Leży w tym szpitalu, i jeszcze poleży. 2-3 miechy. szkoda mi go. musi się męczyć, no ale takie życie. nikt nie mówił, ze będzie łatwo. Mariusz już dużo przeszedł, i przejdzie jeszcze więcej. razem damy rade. <3 co do szkoły... oł yeeaah. jest genialnie. z pewnych osób wyszła fałszywość i mają na mnie wyjebane. może i ja jestem z leksza troche fałszywa, ale Oni. ? hahaha. szkoda gadać. można powiedzieć, że zaprzyjaźniłam się z kolejną osobą. Dżolka ma na imię. ;) jest fajnaa. bardzo. ; ) i, że przez neta można spotkać tak zajebiste osoby, których czesto nie ma w realu, nie. ? co do ogólnych spraw, byłam dziś z Adi i z Wiką na dworze. o boże... My to jesteśmy genialnewe. ! <3 haha. " Dzień Dobry. Czy to rezydencja państwa bukietów. ? " hahahahahahaha. xD no tak mi sie lać chciało ze śmiechu, że masakra.. ;D słucham se właśnie : http://www.youtube.com/watch?v=RJ6KbkJc5Pw&feature=related <3 jest boskiee. zainwestowałam dziś w fajną bluzke, wczoraj w sumie też, bo byłam z Adi na targu. ;D no oczywiście odpał miałyśmy , zresztą jak zawsze. bo to wkońcu My. ! ; ))
godz. 21:39.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz